pátek 22. srpna 2014

O blogu

Vítejte na mých stránkách o mém ročním dobrovolnictví v Zambii...

Proč takový název "Rada v Zambii"?
Rada → Ráďa
Rada → ráda
Rada → rada (těším se na rady, zprávy od Vás:-))

Pokud byste se rádi dozvěděli něco o mně nebo proč jsem vyrazila do světa, mrkněte zde.


Pokud patříte mezi ty, kteří se mě ptali na adresu místa, kde se právě nacházím, tak ji přikládám zde:

City of Hope
P.O.Box 31151
Makeni
Lusaka
Zambia

Zambijské tel. číslo: +260 963 262 622
E-mail: radka.stranska01@gmail.com


"Učiň mě, Pane, nástrojem,
ať zářím tvým pokojem.

Kde dusí nenávist, ať lásku vnáším,
kde tiskne bezpráví, ať křivdy snáším,
ať smírem spojuji, kde dělí hádky,
ať pravdou přemáhám omyl a zmatky.

Ať vírou postavím hráz pochybnostem,
ať propast zoufalství překlenu mostem,
kde vládne temnota, ať světlo křesám,
se všemi smutnými ať v tobě plesám.

Požehnej, Pane můj, mé snaze přímé,
víc než být potěšen, chci těšit jiné,
víc než být pochopen, druhé chci chápat,
víc než být milován, chci lásku dávat.

Kdo dává, dostává, mnohem víc přijme,
kdo ztrácí, nalézá sebe i jiné,
kdo bližním odpouští, sám milost pozná,
ba ani smrt mu víc nebude hrozná.

Učiň mě, Pane, nástrojem,
ať zářím tvým pokojem."
(sv. František z Assisi)

Žádné komentáře:

Okomentovat